onsdag, maj 4

Work (it)

Jag ligger i soffan och slö kollar på Arga snickaren med laptopen i knät och finslipar på min reflektion till hemtentan. Jag tror jag får anse mig vara nöjd med den snart, kommer inte på nåt mer att reflektera över dvs jag orkar inte tänka nå mer. Och om 8 minuter börjar Greys.

Jag lider av någon extrem trötthet just nu, jag kan knappt förklara hur det känns. Totalt knockad. Undrar om jag kan skylla på allergin eller om det är simpel vårtrötthet, spelar nada roll vad det beror på, trött är jag iaf. Jag lider även av motivationsbrist till i stort sett allt. Känner liksom inte för att göra nåt. Tipptopp, not.

Imorgon ska hemtentan redovisas, enklare form av redovisning och vi ska diskutera i grupper. Vill mest ha morgondagen gjord, då avslutas den här kursen och på tisdag startar sista kursen för terminen. Ge mig sommarlov nu!

Kvällen har bjudit på ett core pass och sen en promenad runt kålgårn i min nya orangea Craft jacka!


Ps. Varför blev Greys en musikal helt plötsligt? Bra avsnitt tror jag iaf, om man bortser från sången.

Trevlig onsdag kväll! Kram

Inga kommentarer: