måndag, maj 9

Sommarlov

Om exakt en månad skriver vi en salstenta i arbetsrätt, sen går vi på sommarlov! Det ska bli skönt. Jag har inte sett mitt jobbschema för sommaren så jag vet inte hur mycket jag kommer att jobba med jag räknar med att jobba hela sommaren. Det ska ändå blir skönt att gå till ett jobb och när man slutar är man ledig. Ingen tenta, inget dåligt samvete för man borde egentligen plugga. Att få vara ledig när man är ledig!

Jag har hittat ett ställe i Falun som har spray-tan.. Jag är sugen på att testa. En fin bränna till peace & Love hade kanske varit nåt :)

Till sommaren vill jag även göra pedikyr. Sommar fina fötter!


Nu ska jag ha en ledig fm och sen jobba 13.30-16.30 och efter det väntar ett svettigt medel/styrke pass på Friskis!

Trevlig måndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vart är stället i Falun där de gör spraytans då? XD