fredag, maj 6

En fråga!

Ska jag kanske klippa mig så här? Skulle jag passa? Det är inte aktuellt nu. Jag vill ha långt hår i sommar men funderar kanske på att klippa en frilla i höst!

100 år efter med den här frisyren men jag är alltid lite seg att anamma trender :)

Jag har mys/städ morgon här hemma. Poppar musik och just nu sitter jag med den här i fejjan


Försöker ladda för att ta mig ut på en prom men detta gråa väder gör att man inte blir så sugen. Tur att jag har hela dagen på mig att ladda :)

Trevlig fredag å helg! Kramar

11 kommentarer:

jossan sa...

Hej vännen :-)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, tycker absolut du skall klippa dig så.. du har ju ändå haft din frilla i ... många år nu :-p

Tror denna skulle passa dig skitbra... även om du är en läckerbit som du är :-D

Härligt med städ morgon.. är ju så jäklarns skönt när allt är rent, DÅ kan jag koppla av. Tycker mindre om att det är så länge till vi ses.. ända till augusti.. buhuuuu :-(

KRAM min älskade vän!

Anonym sa...

KLIPP till!! Jättesnyggt på dig/Kram mamma

Anna S sa...

ja de e skitsnygg frisyr de där! du skulle passa jätte bra iden Frida! kram

Loppan och jag sa...

Do it!

Anonym sa...

ja abslout!hade nog varit suoer nice :)/catrin

Miss Malin sa...

Tror du skulle passa jättebra i sån frisyr! Min lillasyster som har brunt hår klippte sig sådär efter att ha haft lååångt fint hår. Det blir coolt, samtidigt som det e en väldigt snygg å sofistikerad frisyr. Like!

Frida sa...

Tack snälla söta ni för kommentarer! Nu måste jag ju klippa mig :)

M sa...

Tycker också att du skulle bli snoffsig i den frillan!

jossan sa...

japp, det är precis vad du måste göra.. klippa dig :-D

Pöss från Oliver & gänget (som sover :-p )

Anonym sa...

Klipp! Klipp! Klipp! :) // Mia

Lisa sa...

Ja jag kan bara hålla med följande! Shoot!