tisdag, maj 24

Pluggeri

Klarade tentan i förra kursen och det känns som jag har lite koll på arbetsrätten efter dagens seminarium! En tenta kvar sen sommarlov, göttit!

Jag kommer inte jobba så mycket som jag tänkt mig.. Försöker se på det att jag kommer få ha lite sommarlov på riktigt men ekonomin blir ju tyvärr drabbad när man är ledig.

Jag längtar till Peace & Love, hade tänkt att i år ska jag slå till på att gå alla dagar nu ser det dock ut som min plånbok tillåter mig att gå en dag... Knappt det egentligen men jag tänker många "Unna sig" tankar :) Jag vill verkligen se Kings of Leon men tror det blir lördagen iaf.

2 kommentarer:

Miss Malin sa...

Jag har sett Kings of Leon live några ggr, dom e helt fantastiska! Försök se! :) Själv ska jag dra med hela familjen inkl 3 barn (var kom alla dom ifrån???) på festival på torsdagen :) Resten blir dock bara N och jag..

Frida sa...

Jag har bestämt mig! Jag ska dit!!!