lördag, maj 21

Lördag

Väcktes av ett sms kl 5 av min kollega som undrade om jag kunde jobba för henne idag, för hon var sjuk. Lycka! Att kl var 5 gjorde mig ingenting. Trött steg jag upp kl 6. Att jobba en lördag med dubbelt betalt var som en skänk från ovan. PENGAR!

Igår körde vi ett skivstång/intervall pass som Malin var med och testade för första gången. Alla tyckte passet var enormt jobbigt igår, och salen var varm å svettig. Inget mot var det kommer att vara i sommar dock.. Härligt med lite möra muskler idag!

Nu ska det morgonprommas upp till knoppen och ge Bill (som jag kattvaktar lite åt i helgen) lite mat, fräsch låda och lite kel.

Sen jobba!!

Trevlig lördag! Kram

2 kommentarer:

Jossan sa...

Hej gumman!

Hoppas du får en bra jobbdag. Härligt att vakna kl fem en lördag.. haha... själv fick jag sova till 06, dock så har jag nog urinvägsinfektion, varit uppe o kissat heeeela natten o det gör så ont. Har fått en akuttid klockan tolv, så vi hoppas att det är det så jag kan få medicin. usch, har förträngt hur jobbigt det kan kännas när man har det :-( Känner att ja måste kolla upp detta o fixa ev medicin nu innan spanien på Måndag.

Hoppas du får en bra dag vännen.stor kram!

Frida sa...

Hoppas hoppas du fick medicin och är urinvägsinfektionsfri! Uscha va obehagligt och typiskt att det ska komma när man ska utomlands..
Som sagt hoppas det är över och att ni får en underbar resa! Hörs när ni kommit hem igen!

Pusskram å kärlek!