måndag, maj 16

Helgen som var

Fredagen innebar jobb, jag hade min andra stängning som gick bra trots att det blev tok mycket att göra sista 1½ timmen jag var själv i butiken. Alla ville ha skor till helgen verkade det som. Jag sprang till lagret som en tok och försökte hjälpa en utländsk kund som verkligen var på sko shopping humör, hon kunde dock varken svenska eller engelska.. Att då förklara vår "Två för En" kampanj var inte det lättaste, men med hjälp av tolk via telefon gick det också. Totalt slut i fötter och huvud spenderades kvällen i soffan efter en tur till ICA Maxi! Lördagen innehöll även den några timmars jobb! Och kvällen återigen spenderades i soffan till kanske det sämsta programmet ever. Eurovision... Vad ska man säga. Kass humor, kass musik och den toppades med den konstiga röstningen. Fick dock lov att hålla mig vaken och se hur det gick och Saade lyckades ju faktiskt placera sig bra. Jag som tyckte att han kunde behövas plockas ner på jorden lite grann å få en skitplacering men så vart det ju inte.. Men det var väl bra för nu slipper vi väl kvala nästa år?!

Jeje. Hela söndagen spenderade jag i soffan, kände mig krasslig. På kvällen var det VM-final, Sverige-Finland. Det måste man ju se... Jag höll mig vaken i två perioder men sen intog någon akut förkylning och feber min kropp och jag orkade inte med sista perioden.. Ser idag att Sverige förlorade med 1-6.. Vad hände?

Måndag idag och känner mig aningens krasslig, dock bättre än igår så det ska laddas för skivstångspass kl 16 och KANSKE ett medelstyrkepass kl 17. Vi får se om kroppen orkar dubbelpass.

Det här kändes som tidernas tråkigaste inlägg men tyckte det var dags att uppdatera!

Trevlig måndag! Kram

2 kommentarer:

Jossan sa...

Men vännen då.. inte skall du väl träna, och dessutom inte dubbelpass om du är sjuk... = inte bra!

Ta nu dig själv, lägg dig under sköna filten i soffan och ligg där resten av dagen. (hade jag bott i falun hade jag kommit förbi med en lite påse med tidningar, lite bubbelvatten och nåt gott att äta till dig)..

Puss o kram, krya på dig vännen!

Frida sa...

Blir kanske inte dubbelpass men ett skivstång ska jag klara :)

Gulle du! Hade varit myys :)

Puss!