tisdag, maj 17

Men jesus

Jag är såå j-kla trött! Just nu vet jag inte ens hur jag ska orka vara vaken en timme till och se House. Jag har nu fått höra att det finns fler som känner lika pga allergin, känns på nåt sätt skönt att inte vara själv att må så här. Den är hemsk i år. Har aldrig känt mig så däckad i huvudet, en trötthet som gör att jag inte känner för att göra nåt. Skit drygt. Så förlåt till alla som frågar hur jag mår och jag säger "Jag är trött", men jag orkar inte ens hålla skenet uppe och säga att det är bra, orden trött bara ramlar ut ur min mun. Blä. Vill vara pigg och glad jue! Hoppas hoppas all pollen är klar snart.

Hoppas ni andra mår bra och slipper allergi!

Ps. Snart blommar de rosa fina blomstren vid min balkong, då ska det fotas. Har världens finaste buske utanför! Loveli!

Imorgon är det redan onsdag. Jag ska åka och besikta bil och försöka plugga lite arbetsrätt.

Skivstångspass är bokat för torsdag och skivstång/intervall på fredag! Och sen hoppas jag att benen orkar med lite dans på lördag för då ska vi nämligen gå ut!

Kram från en tröttis

2 kommentarer:

jossan sa...

men jesus själv :-)
Usch va jobbigt att va så himmelens trött gumman... tycker de som har pollen häri göteborg inte mår så dåligt.. men kanske är att det spruckit ut mer intensivt i falun.. äh, skit i anlednignen... hoppas du blir piggare snart, jag menar, du får ju inte missa ditt onsdagsprogram i kväll :-D

KRAM vännen!

Frida sa...

Ja det är drygt, det sprack nog ut lite väl mycket på en gång iaf här med allt fin väder vi fick men peppar peppar lite piggare idag, kan bero på att solen skiner! Inte missar jag Greys inte :)

Kramar!