fredag, maj 27

Trasig

Jag har mycket motvilligt avbokat dagens träningspass. Jag har en trasig häl efter att blåsan gick sönder på min morgonprom igår och hälen är i stort sett avskavd. Kan visa en bild men jag tror det skulle uppfattas som stötande :) Jag vill verkligen träna! Blir några vilodagar nu, så kommer jag vara supertaggad på måndag!

Idag är det regn och grått å trist. Morgonen spenderade jag med att ta hand om fötterna med lite pedikyr. Väger upp den fula hälen med lite fina tår :)

Jag måste tipsa om en produkt. Inte ofta man köper en produkt som verkligen håller vad den lovar, såna guldkorn hittar då inte jag så ofta. Men denna är verkligen tok bra. Jag har jätte torra läppar och har länge varit beroende av cremer för läpparna, för några år sedan fanns det alltid en ultracreme i min väska. Sista tiden har idomin tagit över, ingen av dom är faktiskt jätte bra men nu har jag hittat en super creme! Nämligen denna

Man får super mjuka läppar och den funkar otroligt bra mot munsår. Höll på att få ett förra veckan, smörjde som en tok med Carmex och det bröt aldrig ut! Har dock sett att Carmex har en speciell munsårscreme men denna klarade också av det galant. Carmex kommer vara min vän länge!

Imorgon väntar jobb några timmar och efter det hälsa på mormor! Kan kanske bli några irish hos Anna å Mats på kvällen!

På söndag firar vi morsdag och farfar som fyller år!

Snart kommer min snälla mamma hit med sushi som jag ska äta ikväll! Varit sugen på sushi läänge! Gott!

Trevlig helg! Kramar

2 kommentarer:

jossan sa...

Hej gums!

Carmex-- haha... alla på jobbet har det där jäkla carmex.... ser det på många skrivbord runt om mig.. hade inte en aning om att de fanns innan ajg började på denna avdelgningen... och alla är lika kära i det som du :-D

Allt är bara bra m oss... kom ju hem från spanien igår, vi har haft en helt fantastisk semester och badat och solat i massor.. du skulle älskat det :-)

vi måste prata lite nån dag.. saknar o prata lite skit!
Tänker på dig gumman!

STOR KRAM :-)

Frida sa...

Carmex is the shit!

Va härligt att ni haft det bra!

Får snackas snart! Pusskram!