måndag, maj 16

Skor

Dessa skor har hamnat på min skohylla!

Jag gick emot vad alla tyckte och valde Björn Borg framför Fred Perry. BB var mycket skönare.

Dessa Vagabond boots. Kan vara den skönaste skon jag ägt. Dock börjar den bli lite för varm att ha nu men kommer nog användas flitigt i höst.

En enkel ballerina i skinn. Kan rekommendera om någon är ute efter någon ballerina. Bra pris för en skinn sko. Finns i lite olika färger. Blå, guld, beige, vit och svart om jag minns rätt.

Denna Tommy Hilfiger går jag och spanar lite på. Fin men vet inte riktigt om jag behöver den egentligen :)

Denna spanar jag också på. Min skohylla behöver nya pumps. Enkel modell med en låg klack.

2 kommentarer:

jossan sa...

åååh va fina skor :-)
hoppas allt är bra o att helgen varit okej trots jobb och så!

Tänker på dig massa o tycker snart vi måste prata lite skit vännen min!

Puss o kram

Frida sa...

Jaa snart dags för ett snacke skit samtal :) Tänker på dig osså vännen! Hoppas ni haft en bra helg!

Pusskram