torsdag, maj 12

Koncentration

Idag var jag i skolan. Föreläsningen startade kl 9, kl 9.10 kommer jag på att jag inte hört ett ord av vad läraren sa.. Snabbare än snabbt åkte jag i dagdrömmarnas värld. Tänker att jag måste fokusera. Efter att ha tänkt på att jag måste bli mer motiverad, fokuserad och koncentrerad så kommer jag på igen att jag inte lyssnat på ett ord. Fokus fokus. Jag hör nåt om avvikelser i LAS. Sambo har inget skydd av LAS. Hepp. Jag börjar tänka på om jag ska träna ikväll eller inte. Jag hör nåt om kollektivavtal. Jag tänker kollektivavtal verkar kluriga, sånt vill jag inte jobba med. Jag tänker vad vill jag jobba med... Je. Efter all denna hjärnansträngning åkte jag å Vickan hem vid lunch. Surprise.

Nu städar jag å dagdrömmer vidare här hemma.

Trevlig torsdag! Kram

Inga kommentarer: