söndag, maj 29

Mors dag

Jag säger som de flesta andra, JAG har världens bästa mamma! En sån mamma som får en att känna att man betyder mest i hela världen, en sån mamma som ställer upp på alla sätt och vis. En sån mamma som man inte kan föreställa sig hur livet skulle vara utan henne i sitt liv. Jag älskar dig min fina mamma! <3

Såna här dagar kan jag inte låta bli att tänka på dom som inte har en sån mamma, som kanske aldrig haft en mamma och på dom som har förlorat sin mamma. På dom som av någon anledning inte har sin mamma i sitt liv. De som aldrig fått känna kärleken som alla borde få ha med sin mamma.

Jag tänker även en tanke på hur jag kommer bli som mamma. En vacker dag ska även jag firas denna dag är tanken :) Jag tror jag kommer bli en bra mamma, jag har ju lärt av den allra bästa! :)

Så KRAM på min mamma och alla mammor som är som mammor ska vara, som älskar sina barn villkorslöst och oändligt och fy på er som inte gjort allt för era barn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Puss gumman, älskar dig!! Vet att du kommer att bli en toppenmamma. Kram Mamma

Anonym sa...

Fint skrivet om din fina mamma, Frida!
Kram
Agnetha, mamma till Kattis

hanna angantyr sa...

Ogillar absolut inte ...skulle trycka på gilla.. och nu kan man inte ta bort sig! Doh!