onsdag, mars 2

Uttråkad

Till tusen. Försökt roa mig med en ny design på bloggsi. Blev det bra? Svårläst?
Äntligen har det kommit lite roliga teckensnitt tänkte jag och skenade iväg, fanns många roliga. Men det går kanske inte att så lätt att läsa med alla. Dock var det inte Wingdings jag testade.

Idag har jag haft en huvudvärk utan dess like och inga tabletter hjälper det minst. Håller jag på å bli sjuk tro. Eller är den sista musten utsugen. Je det visar sig. Ledig torsdag och fredag och sen ska jag nog vara pigg inför jobb på lördag. Jag har vilat och slappat hela dagen lång och tristessen börjar infinna sig minst sagt men orken är bortblåst.

Har idag även roat mig med att kika runt på scorett.se och kikat på vad jag ska hitta på för vår/sommar skor. Det lutar åt några ballerina, sen har jag faktiskt lite svårt att hitta några sandaler jag gillar. Diggar fortfarande mina från förra året. Men jag har ingen riktig koll på vad vi får in i butik så jag får nog vänta och se om det kommer några godingar!

Ytterligare ett tråkigt inlägg men jag har iaf fördrivit 10 min till, snart får man gå å sova ;) Och så hoppas vi på en ny och bra dag!
Kram

Inga kommentarer: