onsdag, mars 2

Blogg tips

Fortfarande uttråkad så jag läser massa bloggar. Har för sen någon dag sedan börjat läst Kenza, den tycker jag faktiskt är bra och vilken enormt vacker tjej med bra klädsmak. Nu kom jag på att det var en evighet sen jag läste Gynning. Den tjejen har mognat lite och jag gillade bloggen. Länkar i min blogglista.
Citat från bloggen :Som att en röst inom mig säger, CAROLINA DU MÅSTE LEVERERA. Men tänk om jag inte vill göra det idag då, röst jävel.

Haha tyckte jag var bra!

Nåt jag däremot inte är stolt över, är att jag börjat läst Kissies blogg. Jag blir arg på mig själv varje gång jag kikar in. Vill inte bidra till att det ska gå bra för den tjejen men jag kan inte låta bli och läsa och sucka lite över varje inlägg. Är det de som är grejen, jag förstår att hon har fans men är inte majoriteten in för att läsa och dissa? Hon är säkert en jätte gullig tjej men hon har inte direkt fötterna på jorden och jag kan inte låta bli att tycka synd om henne. 19 år och hon tror att hon vet och har koll på sig själv. Hon kommer att ångra sig bittert, spekulation men det är vad jag tror. Man har ju liksom inte samma syn på livet nu som man hade för 10 år sedan. Jag tycker nästan jag ändras varje dag. Spännande :)

Inga kommentarer: