söndag, mars 13

Mello final



Citronmarängpaj och havrebollar bjöds det på samt massa snacks.

Nu har mellofinalen avgjord. I Sverige vann Eric Saade och i Falun vann Linda. Grattis!
Kampen var jämn mellan tjejerna och så här såg listan ut:
1. Linda 13 p
2. Lisa 12 p
3. Mia 11 p
4. Catrin 7 p
5. Anna 5 p
6. Jessie 3 p
7. Frida 0 p
(Jessie och jag gissade endast placering, jag hade ingen koll men Jessie gjorde det bra)
Vi kom fram till att det här var 6:e året vi hade vår tävling. Kul med traditioner!


Drottningen blir krönt :)

Jag tror nog att det kan gå rätt bra för Saade men tror Danny hade grejat det bättre i Europa.

Kram

2 kommentarer:

Lisa sa...

Tack för en mysigkväll sippan. Känner mig hedrad att få vara med på din blogglista, tack! kramis

Frida sa...

Tack själv! Du är helt självklar på min blogglista! Puss