torsdag, mars 17

Öppning

Idag har jag öppnat butiken för första gången, var lite nervös faktiskt. Men det har gått bra, inget larm gick, kassan stämde och jag klarade att fylla i alla rapporter, en lugn förmiddag och sen kom tryggheten Petra till undsättning :) Kändisbesök hade vi på Scorett, Charlotte Kalla med kompis från skidlandslaget (kan ha varit Magdalena Pajala eller Hanna Falk, tror jag efter visst google letande). Trevlig tjej iaf! Jag är lite kändiskåt och tycker sånt är kul :)

Nu ligger jag i soffan med trötta fötter och ett trött huvud. Nu blir det färdig fiskgratäng och smågodis kvällen till ära :)

Imorgon blir det lite jobb igen och på kvällen ska jag mysa + snacka skit + äta snask med Jossan! Mys!

Kram på er!

1 kommentar:

Lisa sa...

Wow Kalla.. Coolt! Hoppas du och Joss får en urtrevlig kväll ikväll. Sprang på henne på stan en snabbis och det var himla trevligt. Kram L