måndag, mars 28

Måndag

I skrivande stund är det 4 minuter kvar av den femte och avgörande kvartsfinalen mellan Falun-AIK. Jag tror att domaren är smyg gnagare. Jag kanske har slarvkollat på matchen men jag tror inte jag sett ett enda frislag som varit Faluns. Domaren blåser och det är AIK's boll. Det står 3-3, olidligt spännande egentligen men jag är trött och vill helst bara gå och sova.

Idag har jag haft min andra öppning i butiken, det har gått rätt okej. Lunchen spenderade jag på en bänk i solen med en alkoholist eller möjligtvis dement man. Han frågade efter taxi ca 15 ggr och alla gångerna hänvisade jag honom till Hemköp för att ringa till taxi där. Han går till slut mot Hemköp men stannar och kissar lite på Åhléns först.

I och med att jag har jobbat lördag och måndag nu så känner jag mig aningens stressad inför hemtentan som ska lämnas in på söndag. Hoppas på några kreativa dagar nu.

Tack å go natt. Kram

Inga kommentarer: