lördag, mars 12

Lördag

Jag vaknade kl 06.. Den tiden känns inte okej att gå upp på, på en lördag. Så jag blundade och lyckades somna om och vaknade kl 07.20 med huvudvärk och jag ångrar mig. Borde gått upp kl 06. Var nog egentligen lagom utvilad då eftersom jag är en tröttis på kvällarna och lägger mig i pensio tid.

Jag funderar på att gå och träna kl 10 men Friskis har inte skrivit ut på nätet vilken ledare det är. Ledaren för mig är topp viktigt. Att gå på ett pass där jag inte gillar ledaren leder till motsatsen till det som träning borde ge (=glädje). Är ledaren inte bra enligt mig blir jag på dåligt humör. Får ringa Friskis när dom öppnat och fråga och snabbt ladda för träning i sånt fall.

Idag är det Mello final och brudarna kommer till mig ikväll. Så på eftermiddagen ska det bakas!
Och dammsugas.

Btw. Min mamma upplyste mig att det försvinner ord i bloggen. Visst kan jag slarvskriva och hoppa över ord ibland men inte så att meningar blir obegripliga (hoppas jag). Utan det hänger nog på vilken webbläsare ni läser bloggen i. Jag skriver i Firefox och öppnar ni i explorer så kan det nog bli tok kanske. Det är iaf min teori.

Hoppas alla får en toppen lördag i solen! Kramar

2 kommentarer:

Maria sa...

Pensionärerna är uppe längre än vad du är tom. ; ) Vem var ledare för passet idag? Ha en kul kväll! Är det final?

Frida sa...

Ringde Friskis kl 9.10 och frågade, hon svarar: Det är olika ledare på lördagar. Jag: Jo jag vet, det står på nätet men jag undrar vem det är idag. Hon: Det vet jag inte.
Frida arg och skiter i träningen, det ska dom väl tamefan veta 50 min innan passet börjar.. Grr :/ Dom har dessutom inte tagit bort varningen från i torsdags när inte biljett maskinen funkade... Friskis ligger inte på min topplista just nu.

Haha I know, jag är fan värre än dom. Illa!
Final ikväll ja.
Hoppas jobb helgen går bra! Syns på måndag!
Kraam!