torsdag, mars 24

Att gå lite för långt...

Ni vet på iPhone kan man ju "Checka in" på olika platser på Facebook. Att ta det på lite för stort allvar och lite för långt, är att checka in personen som man tar med sig hem kl 03.00 en lördag natt. Nämner inga namn men någon har råkat ut för det. Och det är INTE jag. Kul tyckte jag. Hej Facebook, just nu ligger jag med den här personen liksom...

Om 40 min kommer Mian och hämtar mig och vi ska upp och se SM-slutspelet. Hejja Falun!

Apropå iPhone, så ska jag i dagarna ringa och gråta lite till Telia och se om de kan hjälpa mig att byta abonnemang och kanske ge mig en iPhone. Jag har bindningstid kvar men tänkte se om det funkar att gråta lite och dra det där med att man är fattig student :) Hoppas det funkar, jag vill också vara med i iPhone klubben nu (och ha ett billigare abonnemang, har nog det sämsta tänkbara för mig).

Kram från mig

2 kommentarer:

Lisa sa...

Lycka till med gråten. Jag är med i vågavägraIphone-klubben jag + att jag är fattig mamma ist. Men lycka till.. ;)

Maria sa...

Haha kul!