torsdag, mars 3

Mello

Nästa lördag är det final i Melodifestivalen. Tydligen. Jag hade ingen koll. Vi har en tradition (vet inte vilket år vi är inne på 5:e, 6:e?) att vi träffas på finalkvällen, tävlar och kröner en Schlagerdrottning. Schlagerdrottningen är värd för nästa år. Jag är nuvarande Schlagerdrottning och det betyder att nästa lördag ska vi vara hos mig. Jag ska göra en tävling med lite kluriga frågor om Mello och så får tjejerna gissa placering på alla bidragen.
Idag har jag planerat vad det ska bjudas på. Det finns en grej som jag läänge velat göra men det blir aldrig av, nu är det dags. Avslöjar efter Mello! :)
Det kommer bli lite klurigt för mig att göra frågor, då jag missat i stort sett alla delfinaler. Blir att sätta sig in i tävlingen imorgon.

Så här mycket går vi in för tävlingen, tiara å allt. En riktig fulbild på mig dock och jag kan nog med glädje konstatera att jag gått ner lite i vikt.

Ps. Jag har gjort allt på min "Att göra lista"! Kram

2 kommentarer:

Jossan sa...

Hej älskade vän!

Blir så glad varje gång du bloggat.. är här inne minst ett par gånger om dagen och ttitar efter nya inlägg!

Åh vamysigt m schlager.. lite synd att de inte är nästa helg vi kommer, hade varit trevligt m schlagermingel.. men är även mycket nöjd med att få träffa dig och ha vårat mys som vi brukar! Satt just o pratade m kollegorna att nästa år har vi känt varandra i TJUGO år.. shit, då börjar vi nästan låta lite gamla.. hihi hi:-)

Du får ju lägga in nån ny fin bild på dig här.. sällan man ser dig, tittar mest på dina ommåblade möbler och blommer.. så efterlyser här med en till bild på fin frida :-) (även om du så klart är georgeus på bilden som schlager drottning :-D )

Puss puss bästa du, ha en fin fredag och en bra helg!

Frida sa...

Åh va glad jag blir att du tittar in ofta! Är det därför jag har så många läsare ;)

Ja vi får köra Frida-Jossan mys a'la smågodis å skitsnack :)

Haha shit pommes, 20 år... Galet! Men galet bra!

Ska försöka ordna fram en bild på mig själv, I guess att Ego bilder inte är min grej :) Men ska försöka. Kanske en bild på mig efter träningspasset idag, skulle gissa på att man e rätt snigg då ;)

Trevlig helg på dig gumselums! Vi hörs å ses snaart! Pusskraam!