fredag, mars 4

Skön fredag

Nu är det helg igen! Jag ska dock jobba lite imorgon men tre timmars jobb ska jag nog klara av och jag har ju faktiskt varit ledig nästan hela veckan.

Just nu har jag slappar morgon och lyssnar på den här

Fin låt tycker jag.

Jag laddar för Skivstång intervall, 60 min skivstång + 15 min intervall kondition. Det är det här passet som jag alltid är lite nervös före men efter varje pass säger vi "skönt, det är så här det ska kännas efter träning". Utmaning för kroppen. Mi lajk. Kl 16.00 är det dags. Härlig start på fredag kvällen, sen tror jag det blir en favorit i repris, nämligen den här.

På tal om utmaning så är ju vasaloppet på söndag, något jag aldrig skulle få för mig att åka men att njuta av lite extra god frukost och titta på dom det kan jag! :)

Och på söndag fyller min pappa 60 år! Föräldrarna flyr fältet till Sthlm över helgen men på söndag eftermiddag blir det lite kalas iaf!

Hoppas alla får en härlig helg! Kramar

Inga kommentarer: