söndag, mars 6

Keso och spenatlasagne


Några tycker att det låter äckligt men jag vill verkligen propsa på att den ÄR god :) Och lätt att göra.
Den borde kanske heta Keso, spenat och chililasagne. För att det är lite hetta i den är viktigt. Den här gången gjorde jag även med spenatlasagneplattor, lite nyttigare tänkte jag?

Igår jobbade jag mina tre timmar och nu är jag ledig två helger framöver. Jag har jobbat tre lördagar i rad nu, ska verkligen inte klaga. Att gå och arbeta tre timmar är inte det jobbigaste men det ska dock bli skönt med någon helt ledig helg! Nästa torsdag ska jag ha öppning helt solokvisten för första gången, ihh nervöst. Men bra att jag får träna på det inför sommaren.

Jag har börjat vakna 7 på mornarna nu... Så nu sitter jag här och undrar vad jag ska hitta på. Ska jag ta en prom nu? Eller lugna mig och gå och träna vid 11? Hm svåra val här i livet.

På eftermiddagen ska jag gå hem till mamma å pappa, och jag & Jon ska förbereda för 60 års kalaset!

Trevlig söndag! Kram

Inga kommentarer: