torsdag, mars 3

Bra dag

Jag har bestämt att det här ska bli en bra dag. När man lägger sig med huvudvärk så brukar det bli så att man vaknar med huvudvärk men idag tänker jag bort den.
Idag ska jag:

*Tvätta (Jag bokade tvättstugan kl 7-12 idag, förut brukade jag tänka "Vilka går upp kl 7 för att tvätta?)
*Städa
*Bädda rent i sängen
*Kanske fika med Anna & Lotta och tillhörande barn Jack & Leon.
*Hämta ut böcker till kursen
*Till hemtjänsten och förlänga min tj. ledighet
*Träna
Det borde vara förutsättningar för en bra dag, jag är ju lite knäpp och tycker att det är kul att städa & tvätta :)
Dom här små gör mig glad. Fina våriga blomster!




Trevlig torsdag! Kram

2 kommentarer:

Jossan sa...

Hej min fina vän!

Det låter som du har en bra dag framför dig.. låter ungefär som mina dagar, förutom träningen då.. haha.

I dag är lina på dagis för första gången på en vecka, men såklart har ju pontus blivit sjuk.. och dagis ringde nyss, halva dagis har fått magsjuka.. är så jävla less på dessa sjukdomar nu... fy fan säger jag bara! :-( Men men, tack och lov är våren på ingågn och det kommer snart bli lite lättare med allt.. all snö är typ borta här, jätteskönt att se marken överallt!

Saknar dig så, men vi ses ju om två veckor!
PUSSKRAM

Frida sa...

Ja det blev en bra dag! Och allt på listan är avbockat!

Nä men fy var trist.. Förstår att du är less! Hoppas det är över snart men nu kanske dom äntligen blir friska när ni är i Falun ;)

Här har vi fortfarande snö å is men det är iaf behagligare ute! Har lite hopp om vår!

Saknar dig oxå, snart ses vi!! Kramar