måndag, april 25

Påsk

Vilka härliga dagar det har varit och idag med för den delen. Riktig sommarvärme, galet! Någonstans i bakhuvudet så vet man att det kommer att komma bakslag.. Känns konstigt nu att det kan faktiskt komma mer snö.

Imorgon ska det bli lite sämre väder, lite regn till och med ser det ut som. Jag och Victoria har planerat pm skrivning. Kanske pm:et kan bli klart till och med?! Hade varit skönt att endast ha egen reflektion kvar.

Helgen har innehållit sol, jobb, påskmiddag med familj och mor och farföräldrar. Igår var jag ner på staden en sväng och letade balkongfint.. Svårare än jag trodde. Jag hade helt bestämt mig för en rosa vaxduk med vita prickar på som Åhléns hade förra året, den hade dem inte i år. Hepp. Färggrann som jag är så blev det en vit vaxduk med dovt medaljongmönster på. Och en Mårbackapelargon i en rosa kruka. Resterande balkongfix klurar jag på än. Flitiga Lisa kanske? Och kanske en stor Hortensia? Det visar sig.
Kan komma lite bilder på balkongen senare, på mitt påbörjade fix.

En dag kvar med ledighet för de flesta, njut! Jag ska spendera dagen på Catrin och Alex altan!

Kram

1 kommentar:

Jossan sa...

men ååååh va härligt det låter :)

Har du nån plan på göteborg i sommar eller kommer du stanna i lilla staden och jobba så mycket det går?

Vi kommer ju komma till falun sent denna sommaren, ... äh, det kan vi ta sen :-)

Härligt m vårfint på balkongen.. johan håller på att göra fint i trädgården hemma oxå.. är ju så mysigt när det ser lite trevligt ut! FUngerar nya datorn bra? Hoppas det!

Saknar dig!
PÖSS o kram