fredag, april 1

Drömmar

Inatt har dryga drömma avlöst varandra. Först drömde jag att jag å diverse fler var ute och flög. Man såg ut genom framrutan och vi höll på och flyga på massa grejer som befann sig i himlen? Dit vi flög stannade vi och åt och såg en film sen flög vi hem igen.. Normalt. När man är lite flygrädd så var detta en obehaglig dröm, vaknat flera gånger men åkte tillbaka i samma dröm.

I nästa dröm, drömde jag att jag kom hem då är en polis och två tjejer i min lägenhet. Tjejerna är här för lägenhetsvisning, för dom tror att jag kommer att bli vräkt. När jag frågar varför så får jag inget svar, bara att jätte många har ringt och klagat på mig. Även i den här drömmen har jag vaknat och somnat om i samma dröm.

Tröttare än trött sitter jag här och försöker komma igång med lite plugg. Krävs nog en kaffe kopp till!

Kram

1 kommentar:

Jossan sa...

hej vännen"

Usch vilka jobbiga drömmar.. hoppas dagen varit bra ändå och att du kunnat plugga lite. Håller såklart tummarna att tentan går strålande kära vän!

PUSS O KRAM