lördag, april 30

Just ja

Jag har en blogg.. Jag har tänkt att skriva hela veckan men det mesta jag har att skriva är klagorop över allergi. Jag får egentligen inte ens klaga över det för det finns många som har det tusen gånger värre och jag lider verkligen med dom. Men jag är allergisk även om mina besvär är relativt milda men det är drygt iaf. Så, nu har jag klagat färdigt.

Fin vädret har varit med hos i veckan, mesta dels sol å fint! Jag läste i tidningen att man kan säga att sommaren är här, det ska vara 10 grader i dygnstemperatur, i 5 dagar, så sommaren kom till Falun 20:e april. Jag kanske är pessimist, realist anser jag men jag tror fortfarande att det kommer komma bakslag. Då alla blir helt chockade över vad som hände och statusarna på facebook kommer hagla.

Idag är det valborg. Jag inleder dagen med ett träningspass och sen staden med Catrin å Alicia. En bryggcafé premiär är nog på sin plats idag! Och ikväll ska vi grilla hos Mia! Och sen gå till Gruvan och kolla brasa?! Jag hoppas det jag tycker om när kören sjunger denna, då är det liksom vår och sen titta lite på brasan.

Trevlig Valborg alla! Kram

1 kommentar:

jossan sa...

hej vännen :-)

Äntligen ett inlägg, det har änna varit tomt om dem sista veckan, så blev så himlans glad nu :-)

Hoppas du får en trevlig valborg.
Själv har jag nyss dammsugit och skurat golven.. sådär kul, men jäkligt gött nu när det är gjort. Barnen sover sen en stund tillbaka, och jag sitter i soffan m lite chips, godis o cola och bara degar.

Johan är i london sen i torsdags, men kommer hem i morgon bitti. Har varit jätteskönt att varit ensam hemma några dagar m barnen, men nu saknar jag honom och vill ha hem honom :-) men i morgon förmiddag kommer han som sagt hem..

Vi kan höras i morgon kväll en sväng, eller måndag... det märker vi vad som passar bäst.

STOR kram älskade vän!

//jossan