fredag, april 15

Puh

Världens mest aktiva dag. Imorse var jag och min klasskompis Victoria iväg och intervjuade en rekryterade på ett bemanningsföretag inför vår uppgift i kursen vi läser nu. Efter det en liten kompletteringshandling på ful-Ica. Snabbt hem å sen har det städats och förberett i stort sett allt till kvällens middag. Efterätten är klar. Kött klart och ska bara värmas på (ber till gudarna att det inte blir segt eller torrt). Rotsaker är skivade och lagda i vatten och redo att kastas på plåten. Tzatziki klar. Så nu hinner jag gå å träna kl 16 och komma hem å ta en dusch å sen möta mina gäster! Sicken fredag!

Hoppas alla får en trevlig helg i detta härliga vårväder! Kramar

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad gott det ska bli! Jag är hungrig nu ;) Men köttet får du behålla!

Hanna sa...

Ge mih allt köööööt!! och ½ glas vin skall jag unna mig! så det så!! mysigt det skall bli! kramiz