måndag, april 11

Träningspepp

Jag och Maria har planerat en bra träningsvecka!
Måndag-Medel/styrka
Tisdag-Medel
Onsdag-Core
Torsdag-Vila
Fredag-Skivstång/Intervall
Lördag-Medel/styrka
Söndag-Vila
Jag är laddad!

Laddad men även trött, gick och la mig kl 22 igår men kl 01 hade jag fortfarande inte somnat. Då behagade även Svanteman att komma in. Jag tycker det är skönt att han kommer in på natten och inte är ute och stryker. Svante var dock inte lika nöjd med att vara inne. Han pep, klättrade på tvättställningen, klöste på gardiner å pep igen. Älskade katt..

Idag ska det jobbas några timmar på eftermiddagen och sen raka vägen till Friskis!

Kram

3 kommentarer:

Maria sa...

Men vad hände med Söndagen? ; )

Frida sa...

Hä bli´nt nå mä dä nå :)

josa sa...

era freak :-p
sjukt duktiga är ni!!!
kram jossan