tisdag, april 5

Bebis

Tidigt imorse kom det en liten bebis till världen, troligtvis en liten Max. Grattis till fina Lisa med familj. Lisa som egentligen skulle komma hit och få lite slingor i håret ikväll, men jag tror nog faktiskt att hon föredrar lite mys på bb :)

Idag fick jag äntligen min deklaration och för första gången i mitt liv säger jag YAY efter att ha öppnat den. Känns som jag inte behöver oroa mig lika mycket över hur jag ska ha råd att gå utanför dörren i sommar. Och jag säger HEJ Peace & Love!

Härlig dag! Kramar

4 kommentarer:

jossan sa...

men ååååh va härligt att deklarationen gjorde dig glad.. är ju extra viktigt nu i plugg tider och så!

Mysigt för LIsa med familj att lilla killen (max?!) äntligen har kommit ut.. hoppas allt gickbra för dom!

KRAM kära vän!

Frida sa...

Väldigt viktigt nu i pluggtider, så det satt fint!

Det lutar åt att han ska få heta Max!

Kram på dig!

Lisa sa...

:) Puss fina Fridan.. Slingningen hoppas jag få ha innestående? Kram på dig <3

Frida sa...

Självklart Lisan! Hoppas ni har det bra å myser där hemma! Vi hörs snart! Puss <3