tisdag, april 19

Update Lördag

Efter middagen i fredags som var jätte trevlig och mat och efterrätt blev godkända och var goda. Jag gjorde den här efterrätten och jag rekommenderar den varmt, mycket smaskigt och snygg!

Hur som haver, efter en kväll med mat å vin som inte blev allt för sen som tur var, pallrade jag mig upp kl 8 på lördagen för att göra veckans sista träningspass. Jag och Maria körde på "Inga ursäkter" förra veckan och då är det ju bara att knata iväg även om man gärna ville ligga kvar i sängen.

Efter träning traskade jag ner på staden och köpte en blomma till Sara som fyllde år och lite mer vin. Intog en isthe ute i solen och sen hem till balkongen där det var stekande sol. Sanna kom och vi satt och njöt i eftermiddagssolen med vin å cider, sommarkänsla!

Efter det åkte vi till Sara som hade födelsedagsfest. Trevlig kväll, innan krogen gjorde vi ett stopp hos Evelina å Greger som hade fest. Där började spriten flöda och mitt huvud fick lida på söndagen... Fortsättning följer..

Inga kommentarer: