torsdag, april 7

Orkar inte komma på någon rubrik

Jaha då har nästan en till vecka gått. Summa kardemumma, både bra och dålig vecka. Veckans bästa var helt klart onsdag, som hade det finaste vårvädret! Och vad känner man för då? Jo städa och tvätta :) Jag tvättade gardiner, moppade golv etc. Lite vårstädat och det luktar ju såå härligt med ett rent och nyvättat hem, mitt bästa! Och på efermiddagen satt jag och njöt i solen på balkongen! Så härligt! Med massa energi, fick ett Core pass avsluta dagen!

Idag har det varit skola och huvudvärk, var så slut på eftermiddagen så jag somnade i soffan. Nu hoppas jag på ännu en härlig vår dag imorgon!

Nu väntar jag på att innebandy matchen Falun-Warberg ska vara slut, så man får gå och sova. Måstematch för Falun. Tänk om dom slår Warberg och går till final, vilken skräll.

Kram

2 kommentarer:

Maria sa...

Prova Grumme såpa med citron den är mums!

Frida sa...

Mhmm.. Jag kör Grumme grönsåpa men då måste ju citron testas!