torsdag, april 21

Sicken härlig dag

Dagen började med frukost och bebissnos ute i Lönnemossa. Jag, Catrin och Alicia åkte ut för att träffa lilla Max för första gången och vi fick en smaskig frukost.

Aktivitet nr 2 blev en sväng på stan med mamma å pappa. Jag fick visst shoppa lite :) Ett par nya skor, ett par jeans, en lermask och nagellack!

Efter att ha fått facebook och mailen kapad två ggr beslöt jag mig för att köpa nya dator. Min andra börjar på att ge upp och trojanen å kapningen blev liksom grädden på moset. Lycka när det kom ett aviseringssms att datorn kommit, måste säga att cdon.com är grymma! En dag för leverans, det kan man kalla snabbt. Blev förvånad över att cdon.com ens hade datorer och det var ett mycket bra pris. Det blev en ny hp, jag har varit så nöjd med min gamla! Och nu ska jag vara väldigt noga med virusskydd!

Till willys med mamma, handling och hämta datorn.

Träningspass på friskis, skivstång/intervall.

Hem och installera dator.

Dusch, epilering (min första epilering var ju bland det hemskaste jag varit med om, men numera känns det knappt), Lermask, nagelfilning och nagellacksmålning med min favvo Isadora Milkshake.

Loveli dag! Och påsk är det oxå. Grannbarnen kom och frågade efter godis, tiggarbarn tänkte jag först och kom sen på att dom är ju målade i ansiktet och det är ju skärtorsdag. Jag gav dom en slant.

Jag gillar iaf min nya dator väldigt mycket. Den är fin och låter ingenting :)

Glad Påsk!

3 kommentarer:

Miss Malin sa...

Finfin dag minsann! Håller med att CDON e såå bra, mycket överenskomliga avbetalningsplaner har de oxå, mobiltelefoner har de ju med (braigt för mig som behöver köpa..då å då..) och nu e jag väldigt inne på att köpa Lips (som Singstar) till vårt X Box, väldigt billigt.. Jaa.. Mycke man kan handla.. Hoppas nån handlat nått till mitt påskägg ;)

Jossan sa...

hej vännen!

Men shit, har det hänt i gen med kapning, hoppas verkligen du ringde till polisen... jäkla skit det där!

hoppas nya datorn fungerar bra och är säker på alla sätt och vis!!!

Härligt att du shoppade lite på stan, antar att du mådde fint då.. jag menar, först bli bjuden på frukost och fick snusa bebis, sen shopping på stan och sen ny dator.. kan ju inte bli bättre :-D

härligt!

Själv sitter jag på jobbe, med en timme lite drygt kvar på arbetsdagen. Vi har det hur lugnt som helst här, gött!

Ha en underbar dag älskade vän, så kan vi ringas efter påsken!

KRAM KRAM

Frida sa...

Hoppas det var nåt skojsigt i påskägget Malin!

Japp Jossan det hände igen, den här gången skrev han dessutom massa snusk och kaxigheter.. Jag ringde polisen, jag får göra en anmälan men han visste inte riktigt vad jag skulle få ut av det.. Och om det var värt processen.. Jag hoppas verkligen inte det händer nu med min nya dator, då börjar jag nog gråta.

Glad påsk på er båda! Kram