söndag, maj 31

Update

I'm back! I veckan som var så var det jobb och träning, det ordinary. Ledig fredag och det fina vädret började presentera sig! Jag spenderade dagen med att träna, lunch med Catrin, Alicia, Mia och Lisa på bryggan! Hem o solade lite på balkongen sen åkte jag och mamma ut till Vackra små ting, en jätte mysig inredningsbutik i Svärdsjö, blev dock inge shopping för mig. Sen var vi till mormor och morfars grav och tittade till blomstren.

Sen kom hettan och jobbhelg.. Men trots jobb så har det varit en härlig helg, strosat runt i solsken med svettpärlor i pannan =) Onda fötter har jag dock, ballerina är ingen hit att traska runt i.. Men det är ju såå varmt att gå i joggingskor, måste nog ut o kika på en bra "jobb sandal".

Efter jobbet idag, så gick jag hem till mamma på mors dag middag, Jon kockade lammytterfilé med rödbetor och chevre, potatis och någon sås som det var vanilj i, han kan han kocken Jon =) Mycket smaskigt! Jordgubbar och glass till dessert! Mamma fick en liten blomster av oss och vi hade en trevlig kväll!

Nu har jag måndags arbete kvar sedan ledig både tisdag och onsdag, dock så blir vädret sämre redan på tisdag.. Men men, vad är en bal på slottet?! =)

Hoppas ni har haft en härlig helg i solen och sommarvärmen! Må så gott! Kramar!

Bjussar på lite bilder från kvällen!





3 kommentarer:

Maria sa...

http://www.mittljuvahem.com/?cat_id=36&head_id=0&page=4

Tore sa...

Jadu den där portionen kan väl ingen blivit mätt på?!

Frida sa...

Hahaha! Tore, du saknar våra gliringar om dina portioner va?! =)