onsdag, maj 20

Målning

Jisses vad jag är trött på att måla.. Snart klar iaf, för den här gången =D

Idag efter jobbet, vilket var en otroligt stressig dag på jobbet så gick jag o tränade. Har ökat på passet lite och kör nu 45 sekunder på varje övning ist för 30 sek, nu kanske 15 sekunder inte så låter så dramatiskt farligt.. Men när man gör en statisk övning så är dessa 15 sek vääääldigt långa kan jag lova och det känns.

Med trötta muskler så gav jag mig på lite målning när jag kom hem, ett lager till på bordet och målat 4 stolar 2 strykningar, en strykning kvar imorgon! Sen har jag ett vitt kök!

Idag har jag fått en ny ytterdörr! Väldigt tjusig!

Nu ska jag krypa upp i soffan och kika Greys Anatomy och smaska japansk mix!

3 kommentarer:

Maria sa...

Va fint det kommer att bli. Lägg gärna ut en bild över hela köket sen! Sött att Svante slaggar på karmstolen! Du, är det Ikea´s Jokkmokk stolar?

Frida sa...

Bild på köket kommer! Just nu står dom o torkar här i vardagsrummet! Äntligen klar, med en värkande rygg på köpet =)
Spikmatta nu =)

Det stämmer nog att dom heter Jokkmokk..

Jo Svante är söt när han sover =)

Trevlig helg nu! Kramkram!

A-L sa...

Frida... Nu vill vi ju alla få se lite bilder på ditt fina kök!!!
Mycket bilder vill vi ha!