lördag, maj 16

Hjärta

Nu är det helg igen! Vi tog en after work fika på Waynes igår, mycket trevligt! Bra inledning på helgen!

Jag har fått ett sånt fint hjärta av min mamma! Som nu pryder min vägg i sovrummet! Även köpt en hortensia till byrån!

Idag kom mamma förbi med min mormors bröllopsklänning! Fick lov att prova =) Jätte fin klänning med handmålade blommor på bröstet. Om det är det man kommer att bära på den stora dagen återstår att se, om det blir en stor dag dvs.

Ikväll ska jag träffa Sanna, Emmy och Sussie och vi är bjudna på en fest!







2 kommentarer:

A-L sa...

Nu när jag lärt mig att kommentera så bara måste jag ju fortsätta med det!
Vilken vacker klänning!! Den var som gjord för dig. En dag min vän så kommer det att vara din tur att stå brud och du kommer att bli en strålande vacker brud tillsammans med ditt livs kärlek!
Du har så fint och pyssligt hemma hos dig. Det är nästan så jag tycker att du får lov att bjuda till fest här framöver så man får se det hela. Hjärtat var himla fint vart har hon köpt det?!?
Hade du roligt i går när du var ut?
Har du kanske pann knack i dag!!
Kram Kram

Frida sa...

Fortsätt kommentera! Det är så kul!

Tack snälla du! Ja visst var det en vacker klänning och kul när den har sin historia!

Tack tack! Självklart ska jag bjuda in till fest! Sommar väntar ju och då blir det väl fest titt som tätt kan jag ana =)

Hon hade köpt hjärtat på loppisen på Elsborg men tror att dom säljs på Gruvgatan 13!

Det var trevligt igår, lugnt o städat så inget pannknack =) Har fått himla mycket gjort idag måste jag säga! Hoppas att du hade en fin födelsedag! Fika till veckan kanske?! Kramkram!