måndag, maj 11

Dålig uppdatering..

Nu har jag inte varit en flitig bloggare. Detta är för att det har nog inte hänt så mycket som är värt att skrivas om.

I helgen har det varit jobb, jobb o jobb. På lördag kvällen grillade vi hemma hos Catrin o Alex! Det var trevligt!

Nu måndag kväll och jag är helt slut faktiskt och förkyld! Hoppas att berocca och en sovmorgon imorgon gör susen! Är nämligen ledig imorgon! Göttans!
En fika inplanerad med Sanna och Catrin. Hoppas vi kan gå till nyöppnade Waynes! Sveriges största Waynes dessutom, inte illa pinkat för lilla Falun!

Värt att nämnas är ju att jag hittade beslagen till min byrå och skrivbordet på Gruvgatan 13, det kommer att bli så fint och så dyrt =) Men med dom kommer det att bli som två helt nya möbler! Längtar tills det är renoveringsdags!


Trevlig vecka allesammans!

3 kommentarer:

A-L sa...

Blogga mer min vän det är ju så roligt att läsa!!

A-L sa...

Mera bilder på ditt hem och lite annat roligt efterfrågas oxå!!

Frida sa...

Tack snälla du! Lovar att bättra mig på uppdatering på både skrift o bilder!