onsdag, maj 13

Ge mig sommar, sol och semester!

Jag tror att jag som många andra börjar längta efter semester och den är faktiskt inte allt för långt borta.. 9 veckor kvar till min blev jag upplyst om idag, kanske låter länge men dagar och veckor snurrar på så fort så vips så är vi ju där! Mm så positivt kan jag tänka ;)

Jag längtar efter att få sova ut på mornarna (iaf inte behöva ställa någon klocka), kunna ta ett glas vin en tisdag kväll bara för att, ligga på stranden o sola, sitta på Rådhusgården med kära vänner, äta mjukglass med nötkross på Geishan, after beach fika på bryggan, åka till Gbg och hälsa på min kära Jossan o hennes sötnosar, weekend i Gävle och dricka vin o spana på Brunnsgatan hos Mian! Och slippa jobbet för 4 hela veckor!! Ja mycket härligt har jag att se fram emot!
Och nästan det bästaste, jag o mammi ska kanske åka utomlands.. Fortf lite mer slantar som måste sparas och övertalning av mamma, att åka utomlands mitt i sommaren funkar faktiskt också! Kroatien var vi båda ganska ense om att vi kunde tänka oss!

Bjussar på lite bilder från sommaren 2008!






2 kommentarer:

A-L sa...

Vilka fina och härliga bilder vännen!!

Anonym sa...

åååååååååååh, nu längtar man ju inte alls efter sol och semester.. åh vad underbart. Längtar oxå till sommaren så man kan ligga vid havet och götta sig och bli lite brun.. osså längtar jag ju klart ill du kommer ner och leker m oss :-D
KRAM På dig min älskade vän!!