måndag, maj 4

Mitt Hem

Här har ni mina pelargoner och nymålad stol och bord! Så nöjd!

Imorgon efter jobbet ska jag o Maria gå till Gruvgatan 13 och Vita huset o kika, ska bli skoj! Hittar jag beslag till skrivbordet och till byrån blir jag en lycklig tjej! Det är mina framtida målarprojet, men dom känns lite stora så jag avvaktar lite.

Dagens roligaste var när min kollega K och jag satt och pratade, Rihanna spelades på radion och K berättade att han diggade henne.
Citat K
Jag brukar säga det, jag är ingen gubbe jag är en grabb.. När jag lyssnar på HIP HOP på mtv får min fru säga åt mig att sluta lyssna på det där men jag säger det, det gäller att hänga med. Fast klädstilen är inget jag diggar.























God måndag!

3 kommentarer:

Maria sa...

Å va fint! Nu ser min karmstol också ut så på sitsen!

Maria sa...

www.gardsromantik.se/

Frida sa...

Tack! Ja tänk va lite nytt tyg kan göra!

Mysig sida!