torsdag, juni 4

Åh nej?

Varje morgon när klockan ringer så tänker jag meningen "Åh nej, är det redan dags.."
Jag tror inte jag är själv om det?!

En kompis sa till mig förut "Visst är det härligt att vakna på morgonen och ställa sig själv frågan 'Hur vill jag må idag'?"
Förhoppningsvis så är man så optimistisk så svaret är "Jag vill må bra och det kommer bli en härlig dag!" Ett kul tankesätt, ska testa det imorgon och se om dagen blir bra =)

Torsdag idag, snart helg! Igen! Fort fort går det och jag hoppas faktiskt att veckorna rusar på ett tag till så man får semester någon gång!

I helgen så är det Falu kalaset här i stan! Det verkar som vädret ska bli skit men jag hoppas att vi gör något bra av dagarna ändå!

Igår shoppade jag lite på HM.se, lite nät shopping får en alltid på bra humör =)
Ett par gladiator sandaler, ett par pumps (med 11 cm hög klack... Hjälp!) Och en rosa tröja som är med i H&Ms kampanj "Fashion against Aids", god gärning plus shopping, me like!







Trevlig helg!

Inga kommentarer: