måndag, juni 22

Tunisien



Idag har jag och mamma bokat resa! Tunisien blev det, en härlig vecka med massa sol o bad å vin =P Jag känner mig nöjd med vårt val! Ska bli helt loveli! Bara att kämpa på o bita i det sura äpplet i tre veckor till.

Fredagen 10/7 kl 13 går jag på semester, 15.32 går tåget mot arlanda och 22.15 lyfter planet, kan man börja semestern på ett bättre sätt?!

Midsommar helgen har passerat, för min del så var det den lugnaste midsommar jag upplevt, sommar känslan var detsamma med NOLL, stor städade på em efter jobbet och se var jag totalt slut på självaste midsommaraftons kvällen, träffade Anna o Evelina o vi drack en kopp te och snackade skit. Kl. 22.30 var jag i säng och sov 12 timmar, drabbades av en gräslig huvudvärk dagen efter.. Jag som inte ens drack alkohol.. Je je, livet är faktiskt lite orättvist ibland!

Inga kommentarer: