torsdag, juni 18

Giv mig styrka...

Pessimist javisst! Det är nog min personlighet just nu, jisses!

På jobbet är folk bara sjuka, självklart kan man bli sjuk men det finns gränser... Och inga vikarier finns det att sätta in.

Min trappuppgång är äntligen klar.... Skit ful blev den! Måste vara en man som valt färgerna.. Grått golv, väggar i nåt aprikos liknande, och en vägg i terrakotta (Hello 90's) och röda räcken.. Great, Not!

Skulle fått min nya blandare till köket denna veckan, men icke!

Jag o mamma har varit och kikat på resor... Det blir dyrt!

Midsommar imorgon, det ska bli regn o rusk i vanlig ordning och inget speciellt roligt händer.. Själv så känner jag för att bädda ner mig i soffan, se en film, smaska godis och sen sova i tre dygn!


En positiv grej är att igår var jag o tjejorna ute och åt middag, det var väldans trevligt!

Glad midsommar alla vänner! Kram från en trött o negativ Frida =)

4 kommentarer:

A-L sa...

Mera positivt till dig min vän!
Du är en väldigt fin vän, som alltid lyssnar, och ändå säger vad du tycker!
Du är duktig på heminredning!
Du har ett stort hjärta min vän...! Du är verkligen värd att få åka på semester sen, och jag hoppas att du får det bra!
Du är en fin och unik människa.
Jag önskar dig en jätte fin och skön sommar och även semester när det blir din tur!

Frida sa...

Men taack snälla söta du! Det värmde i hjärtat!

Du är en riktigt god vän du!

Önskar dig en jätte härlig semester och sommar oxå!

Pusskraaam!

Jossan sa...

men älskade vännen då....
hoppas du har en bättre dag i dag , trots det skitfula räcket i trappan, trots att regnet öser ner, trots att du inte fått nån ny blandare i köket, trots att resan blir skitdyr, trots att massa folk är sjuka på jobbet.....

För vet du... du är den goaste vännen och jag älskar dig massor!!!!! Ha en bra dag så hörs vi efter helgen och ses om inte alltför länge. SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!

Frida sa...

Tack min söta bästa Jossan!

Resan är bokad, folk är fortf sjuka på jobbet, räcket är fortf skit fult, det var inte ens en karl som valt färgerna utan en kvinna.. Himmel, vart är världen på väg?! Men solen skiner och snart ses vi!! =) Och hörs på onsdag! Pussen!