måndag, juni 8

Ikea tripp o Falu kalas

Ännu en helg har passerat.. Jag var inte riktigt beredd på det när klockan ringde imorse, tungt att stiga upp!

I helgen har jag varit i Valbo med mamma! Vi var på ikea och shoppade lite och jag inhandlade även en dammsugare! Nu jäklarns ska det städas ännu mer! =)

På kvällen kikade vi lite på Rix FM festival och sen traskade jag och Lotta hem till mig och tittade på fotbollen, drack vin o knaprade nötter o mumsade jordgubbar, sen på fest och slutligen gick vi till ett smockat Harrys där vi träffade Måns Zelmerlöv! De ni!






2 kommentarer:

A-L sa...

Du har så fint Frida!!
Så du har träffat Måns..
Jo visst var det läkartid jag menade i dag. Det gick lite fort i dag när jag messade dig.
Nu har jag ny fin bil... Jag är så lycklig!!

Frida sa...

Haha, ja jag förstod det men kunde inte låta bli att anmärka när du skrev kalas tid =)

Tack va du är snäll! Trivs så bra i mitt bo! Det saknas dock ett vitt bord i vardagsrummet innan jag är helt nöjd men det är på G!!! Då blir jag oxå lycklig som jag förstår att du är med ny bil!! Najs! Får kika in pärlan någon dag! Och fikan får vi oxå ta någon dag när det passar! Jo men visst träffade vi på Måns och vi var till och med så där dryga så det finns minsann fotobevis på det =) Stackars Måns =) Kramar!