fredag, september 24

Regn

Kl är 8.12 och jag är nöjd över att vara vaken (vilket jag även varit ett tag). Sitter och har dåligt samvete över att jag inte tränat ett pass den här veckan, jag har skyllt på lite hosta och så har jag varit så trött. Jag har dock varit ute och gått promenad varje dag typ, räknar även resan till skolan som en promenad eftersom jag är svettig och ful när jag kommer upp... MEN nu regnar det och det känns inte alltför lockande att gå ut och gå... Hur göra nu?!

Fredag idag iaf, skönt! Jag börjar känna mig lite stressad och nervig inför tentan nästa vecka. Vi har fått veta att det är 10-12 begrepp som är med på tentan. 10-12 begrepp på 3 timmar, det betyder att det ska skrivas en hel del på varje begrepp.. :S Idag blir det plugg!


Så här blev det med sofforna iaf, jag är nöjd. Man får gå å dra i dom lite då å då och dom blir liite skitiga med med hjälp av min fyrbente vän meeen dom är vita iaf :)


Trevlig helg!

2 kommentarer:

jossan sa...

hej älskade vän!

Fint m de vita sofforna :-) Oväntat... hihi.
Hoppas det går bra m tenta plugget och att tentan klaras galant. Tror på dig och håller tummarna.

Om inte alltför länge ses vi.. skall bli mysigt. Den 3 Nov närmare bestämt kommer vi ju de helgen, då ska det mysas o pratas en massa skit.

Kom ju hem från the big apple i går, vi har haft en underbar resa... får prata mer om det sen.

KRAM Jossan

Frida sa...

Åh ja vi får höras snart så jag får höra om N.Y!

Längtar till November!! Puss puss