lördag, september 4

Lördag morgon

Jag sitter här och äter frukost, A-fil med musli, russin och kanel. Mitt bästa!

Jag har här på morgonen skrivit mitt första "skolarbete". Ett brev till mina lärare, tankar och mål och förväntningar av min studietid. Kan låta som en simpel grej, men att nu sätta sig och skriva vad jag vill ska hända nu fick en att fundera lite. Nyttigt, vad vill jag ha ut av detta eg..? På presentationen vi hade i torsdags var det en tjej som sa "Jag sökte till personal och arbetsliv för jag ska bli personalchef på ABB".. Högtflygande planer och mål, några såna har inte jag. ÄN.

Idag är det Hoffmaestro som gäller som gör en spelning på Granny Goes Street! Jag och Anna ska traska ner o möta upp Mian!

Ikväll blir det nog renskrivning av mitt brev, kanske ett glas rött till det. Plugg o vin.. Inte fel :)

Hoppas alla får en trevlig helg! Pusskram!