tisdag, september 28

Pluggeliplugg

Idag har jag och min klassis Victoria pluggat på Waynes och druckit latte och kaffe samt lunchat veg buffé på Åhléns! Mycket roligare att plugga med nån och skönt att få prata lite om hur man uppfattat saker, OM man har uppfattat nåt dvs.. Nåt som inte känns solklart så här 2 dagar före tentan..
I helgen var det lite fest! Premiär utgång för mig som varit lugn i några månader.. Blev inte så kul som jag hade tänkt mig. Förfesten med tjejerna var skoj. Krogen får inte många tummar upp. Bjudna på skumpa blev vi, jag tycker att det är asäckligt, ungefär så äckligt så jag vill kräkas och dessutom så får man jätte ont i huvudet av det. Ska nog aldrig mer dricka skumpa.

I helgen blir det nytt party men vi intar då en ny stad, Västerås! Jag, Catrin och Sanna åker dit på lördag för lite shopping på dan och fest och utgång på kvällen.

Jag vill ha såna här skor


Nu ska jag ta tillbaka mitt soffhörn från Svante mannen som ockuperar det.

Pussåkram

2 kommentarer:

Emmy sa...

VÄSTERÅS!!! ÖNSKAR ÄVEN JAG KUNDE BLI MED!! Men men oslo-stad nästa för er ;)! hoppas du trivs med skolan :) <3 emmy

Frida sa...

Och vi önskar att du kunde vara med <3

Men nästa roadtrip så får det bli Oslo! :)

Puss på dig fina Emmy!