onsdag, september 22

En lite bättre jag

Jag har äntligen börjat sova LITE mindre! Känner mig lite duktigare, lite flitigare. Det är svårt att få rutiner i "studentlivet". Men nästa vecka blir det lite mer allvar, första tentan (duggan)... Spännande!

Igår började vi med arbetsrätt, det var roligt men är glad att jag inte studerar juridik. Paragrafer hit å dit. Vilken djungel. Men ett spännande ämne.

Nästa kurs vi ska läsa ser jag också fram emot, lite mer beteendevetenskap. Lite mer om människan. Det är mina ämnen tror jag.

Jag längtar nu till lördag, då ska jag ha fest och gå ut! Jag har inte varit ut på ca 3 månader och knappt druckit alkohol. Inte känt för det. Men nu är det dags för lite paarty!! Skoj! (Hoppas jag).
Och nästa helg åker nog jag, Catrin å Sanna på roadtrip till Västerås för lite shopping, fest, Ikea!

Hoppas alla mår bra! Pusskram!

Inga kommentarer: