fredag, september 17

Frisk

NU är jag frisk, efter den mest segdragna förkylningen. Den fick nya starka krafter i måndags kväll så jag har legat med feber sen i fredags kan man säga. Trök.
Men nu säger vi tack å hej till den.

Fredag idag och i helgen blir det plugga ikapp och läsa ett kompendium tills på tisdag då vi går in på arbetsrätt.

Igår kväll tog Svante en fågel, han mumsade för fullt ute på gräset sen ville han komma in och mysa, jag avböjde mysandet. Idag ser man spår efter stackars lilla fågeln över hela gräsmattan.. R.I.P pippin.

4 kommentarer:

Emmy sa...

NEJ SVANTE!!! :(

;)

jossan sa...

hej vännen min. Härligt o höra att du är frisk och den dumma förkylningen är bortblåst :-)

Här är det full fart som vanligt... dock lugnt just nu, barnen sitter och äter lite godis efter middagen och kollar på bolibompa och här sitter jag o kollar lite frida blogg på datorn :-) skönt att denna arbetsvecka är slut... härligt att vi ses om inte alltför länge.

PUSS O kram vännen min! //jossan

Frida sa...

Emmy, I know.. Jag har en liten mördare här hemma :/

Jossan, härligt med lite fredagsmys! Snart ses vi! Ska bli mys! Pussåkram

Nette sa...

Visst är dom omtänksamma som vill gosa lite, ibland t om bjuder dom på fångsten :)