onsdag, september 8

Helgen som var

I lördags var jag å Anna på Hoffmaestro, en trevlig eftermiddag! Vi tillhörde dock den äldsta generationen där, nästan. Men vad gör det?! Vi konstaterade att vi var glada att tiden då man var fjortis är över och aldrig kommer mer, förhoppningsvis.


I söndags fick jag utlopp för mitt sug efter blåbärspaj som hållit i sig en vecka, när man får ett sådant sug är det faktiskt bara att ge efter. Kropper vill ha paj då får man ge den det :)



Måndag innebar pluggning eller rättare sagt stressläsning, jag fick min bokleverans kl 12 och cyklade snabbt till Willys och hämtade ut och sen läste och läste jag till ögonen gick i kors, tog ett break vid 17 för att gå o träna medel/styrka med Maria. Skönt!
Igår var det skoldag, det är så skönt att komma till skolan! När man sitter hemma så känner man skräcken "Tänk om alla andra fattar det här utom jag".. Sen kommer man till skolan och få höra att det var fler som tyckte det var klurigt. Rätt skönt att man inte är ensam att känna sig som ett pucko!

Den här boken känner jag att man kommer ha någon hat/kärlek till. PAOU. Som ett uppslagsverk för personalvetare. Maffig bok med mycket fakta med mycket text som man bergis kommer ha mycket nytta av men ack så jobbig den är att läsa.

Sitter och funderar om man ska ta en prom eller ge sig på lite plugg, etik i arbetslivet ska diskuteras på torsdag samt gästföreläsare av tre tjejer som läst PA och som nu arbeter, ska bli intressant att höra!

Ikväll ska det tränas Core!

Kram!

Inga kommentarer: