tisdag, augusti 3

Bröllop

Jossans och Johans bröllop var helt fantastisk! Vackert och vi hade en super rolig dag och kväll!! Vi hade Johans kompisar till bords, väldans trevliga och roliga killar, så nya Göteborgsvänner är funna! Även jätte roligt att träffa alla i Jossans familj, var många år sedan. Bilder kommer nedan!

På söndagen informerade mamma mig att Svante inte kommit in under dagen då hon varit där o ropat.. Söndag kväll när jag kommer hem vill han fortfarande komma hem.. Usch det är en hemsk oros känsla som kommer, tänk om min lilla skrutt varit med om nån olycka. Måndagen går och fortfarande ingen katt men på natten mot tisdagen kommer han in skrikandes och spann och åt mat som en tok och låg sen och sov på sin matte hela natten, vilket han aldrig brukar göra. Är så glad att Svantemannen kom hem!!

Idag har jag gjort linssopppa och YAY jag tyckte om det! Min räddning inför mitt fattiga studentliv! Väldans tjat om att vara fattig va?! Men jag e faktiskt lite nervös över att aldrig ha pengar och försöka vara sparsam, för det är inte min bästa sida.. Men övning ger färdighet eller hur?! :)




Inga kommentarer: