måndag, augusti 23

Tårtbakning

Här hemma bakas det tårta, som det ska bjudas på imorgon på min sista arbetsdag! Är på bra humör, till å med disken tog jag lätt på :)

Ikväll har jag o Maria tränat sen har det mysfikats på bryggan med Emmy, Sanna o Catrin. Vår lilla Emmy ska flytta till Oslo på obestämd tid.. Tråkigt för oss men kul för henne!

Den här veckan känns bra! Imorgon kl 15 tar jag mini semester som börjar med massage och shopping på onsdag dag! Till kvällen ska vi gå på prova på Zumba, ska bli spännande och se vad det är! Torsdag o fredag inga planer men har lite som måste tas itu med, så det blir sånt där tråkgöra o ledighet!

Puss från bakerskan som måste göra klart tårta o sen ta en dusch, sen tror jag det blir natti för idag!

4 kommentarer:

jossan sa...

hej vännen. Åh vad jag e glad för din skull... sista dagen för dig i morgon, härligt.

Kul m zumba, det började ju jag på i februari... det är sjuuukt roligt och bra träning, skojsigt!!

hoppas dagen i morgon blir bra.. njut nu av massage och allt.

puss :-)

Maria sa...

Den tårtan var goooood!

Miss Malin sa...

GRATTIS till no more Tisken Öst, woohoo! Jag e så glad för din skull, hoppas du har tid att blogga mitt i allt pluggande; kul att höra om ditt nya liv :)
Har de Zumba på F&S?? Hur va det? Kramis!

Frida sa...

Tack tack alla för både beröm för god tårta o för mitt nya liv! :)

Det är ett prova på pass zumba ikväll 19.30 på lugnet! Ska bli spännnade!