onsdag, augusti 25

Mmm för det lediga livet

Sovmorgon, ansiktsbehandling och massage! Sedan shopping på Lager157, en tröja följde med hem! Har dock varit förföljd av en huvudvärk hela dagen, blir kanske så när man väl är ledig nu då kommer allt ifatt, eller nåt.. Men dagen har varit bra o mysig ändå!

Ikväll är det Zumba! Ska bli spännande och se vad det är! Men jag hoppas litegrann att jag tycker det är tråkigt för det var dyrt och två träningskort känns lite överdrivet när man är student!

Imorgon tror jag det blir en hemma dag, med fix och ska organisera lite i klädkammare bland all bråte :S


Den här fina koftan fick jag av mina snälla mamma! Köpt på MQ i Valbo.

Och den här fick jag av snälla mamma idag, köpt på Lager157. Fruit of the loom... Nostalgi... :)

Blomma jag fick av chefen och mina kollegor

Pennfodral med pennor, som jag fick av mina snälla samordnarkollegor, nu är jag redo för skriva och stryka under!:)

Min toadörr har fått en ny skylt!

Nu ska jag diska och ladda för Zuumba :P

Inga kommentarer: